Vergi verme hakkinda bilgi verirmisiniz. Lutfenn..:)
37
●1.065
- 21-06-2020, 23:23:59Arkadaşlar ben kurumsal vergi mükellefi degilim.bireyselim. arada bir internetten satis yapiyorum. Fakat ayda max: 1k minimum ise 200₺ gibi gelirim oluyor. Ogrenciyiz işte. Atanana kadar babamiza muhtaciz. Babamizdan para almak bile koyuyor artik. Vergi icin basvursak ayda min 250-300₺ masraf gidicekmis duzenli. İyide ben ayda bazi zaman oluyo sadece 100₺ odeme aliyorum. Duzenli bi gelirim yok veya devamli sabit para gelişi olmuyor. Satis yaparsam ceza gelir mi? Nasil bir yol.izlemem gerek.
- 21-06-2020, 23:28:14Kac k ya kadar sorun olmaz?Prens55 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-06-2020, 23:28:44Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.200 300 TL değil, daha 800 küsür bağkur var. Senelik 20k kazanca kadar bir sorun olacağını düşünmüyorum. Tabii işi bilen arkadaşlar yorum yaparsa daha iyi olur.
- 21-06-2020, 23:29:57Genellikle ufak miktarlar için sorun çıkmaz. Fakat bu düzenli oldukça zarara uğrarsınız. Dediğiniz gibi aylık 300 lira ortalama masraflara gidiyor. Bunun yanında vergi vereceğinizi de unutmayalım. Gelirinizi arttırmak için yapabileceklerinize bakın ardından vergi levhası çıkartın
- 21-06-2020, 23:31:53Gelir artmaz ki hocm . Sattigimiz urunler sadece bir kisiye veriyoruz. Mesela telefonumu sattim evde 5-6 tane varzi. Artik teelfon satamicam bunun gibi misal. Veya script.satiyorum 1 kisiye. App satiyorum bir kisiyem bu sekildeenesaydeniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle