Arkadaşlar ben kurumsal vergi mükellefi degilim.bireyselim. arada bir internetten satis yapiyorum. Fakat ayda max: 1k minimum ise 200₺ gibi gelirim oluyor. Ogrenciyiz işte. Atanana kadar babamiza muhtaciz. Babamizdan para almak bile koyuyor artik. Vergi icin basvursak ayda min 250-300₺ masraf gidicekmis duzenli. İyide ben ayda bazi zaman oluyo sadece 100₺ odeme aliyorum. Duzenli bi gelirim yok veya devamli sabit para gelişi olmuyor. Satis yaparsam ceza gelir mi? Nasil bir yol.izlemem gerek.