enesaydeniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Genellikle ufak miktarlar için sorun çıkmaz. Fakat bu düzenli oldukça zarara uğrarsınız. Dediğiniz gibi aylık 300 lira ortalama masraflara gidiyor. Bunun yanında vergi vereceğinizi de unutmayalım. Gelirinizi arttırmak için yapabileceklerinize bakın ardından vergi levhası çıkartın
Gelir artmaz ki hocm . Sattigimiz urunler sadece bir kisiye veriyoruz. Mesela telefonumu sattim evde 5-6 tane varzi. Artik teelfon satamicam bunun gibi misal. Veya script.satiyorum 1 kisiye. App satiyorum bir kisiyem bu sekilde