• 18-06-2020, 16:51:28
    #1
    geçtigimiz günlerde turknette zam yapmıştı şimdi de netgalaxsi zam yaptı

    galiba ülkede zam yapılmayan tek şey asgari ücret

    bu zam hakkında ne düşünüyorsunuz ?
    • Bubi
    Bubi bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 18-06-2020, 16:53:29
    #2
    Gayet doğal hakları.
  • 18-06-2020, 17:02:53
    #3
    Üyeliği durduruldu
    https://www.youtube.com/watch?v=mL_Pg-mr-Sc
  • 18-06-2020, 17:03:18
    #4
    #Sağlayıcı ^^
    Yıllarca yüksek ücretler ödedim ama istediğim hızı almadım.
    Türknete geçtim 100MB hız alıyorum zamları da hakkıdır diye düşünüyorum belli ki maliyetler artmış durumda.
    10 TL zam ile ortalığı kaldıran arkadaşları da hala anlamış değilim, neyse konuşursam banlanırım.

    Yerinde bir karar olmuş hocam...
  • 18-06-2020, 17:05:59
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Zam yapsınlar da önce vaat edip sonra 6 ay sonra zam yapmaları sorun. Madem sözünde duramıyorsun. O zaman vaatte bulunma..o yüzden tahhütsüz paketleri tercih ediyorum 10 TL fazla olsun ama kafam rahat en azından...
  • 18-06-2020, 17:46:59
    #6
    Milletimin kafası hep güzel. Bir tek onların maliyetleri artıyor zaten, bizim hiç artmıyor, onların hakkı tabi
  • 18-06-2020, 19:20:17
    #7
    Üyeliği durduruldu
    İyi ki yapmışlar. Yoksa adını bile duymayacaktık. Netgalaxsi neymiş