Zam yapsınlar da önce vaat edip sonra 6 ay sonra zam yapmaları sorun. Madem sözünde duramıyorsun. O zaman vaatte bulunma..o yüzden tahhütsüz paketleri tercih ediyorum 10 TL fazla olsun ama kafam rahat en azından...