Yıllarca yüksek ücretler ödedim ama istediğim hızı almadım.
Türknete geçtim 100MB hız alıyorum zamları da hakkıdır diye düşünüyorum belli ki maliyetler artmış durumda.
10 TL zam ile ortalığı kaldıran arkadaşları da hala anlamış değilim, neyse konuşursam banlanırım.

Yerinde bir karar olmuş hocam...