R10'da bunu Fark Ettiniz mi?
13
●378
- 14-06-2020, 01:50:47Arkadaşlar gözlemlerime göre gececi tayfa diye nitelendirdiğim tayfa öğrenmeye açık ve sürekli kendini geliştiren bir tayfa olduğunu fark ettim. Neden diyecek olursanız sorum var kategorisi gece daha aktif olarak kullanılıyor. Gündüz vakitleri genelde satış ilanları görebilmekteyken gece vakitlerinde ise insanlar birşeyler soruyor sürekli projelerini geliştirmeye çalışıyor açıkçası gece ve gececi tayfa benim hoşuma gidiyor.
- 14-06-2020, 01:52:49Deme öyle şimdi hocamAytmatov adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yanlış anlaşılabilir. Biryerde çalışan ve çalışmayan insan desek daha iyi olur 
Benim mi?DenqeSiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 14-06-2020, 01:53:40he senin saga kaymışLederheld adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-06-2020, 01:54:45Bende sorun yok asıl senin profil gitmişDenqeSiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
rank yok
https://prnt.sc/sz97ti