• 14-06-2020, 01:50:47
    #1
    Arkadaşlar gözlemlerime göre gececi tayfa diye nitelendirdiğim tayfa öğrenmeye açık ve sürekli kendini geliştiren bir tayfa olduğunu fark ettim. Neden diyecek olursanız sorum var kategorisi gece daha aktif olarak kullanılıyor. Gündüz vakitleri genelde satış ilanları görebilmekteyken gece vakitlerinde ise insanlar birşeyler soruyor sürekli projelerini geliştirmeye çalışıyor açıkçası gece ve gececi tayfa benim hoşuma gidiyor.
  • 14-06-2020, 01:51:54
    #2
    İşi gücü olan insanlar gece uyuyor. İşsizler de öğrenmek için uyanık kalıyor
  • 14-06-2020, 01:52:45
    #3
    keke senin rank saga kaymış haberin olsun
  • 14-06-2020, 01:52:49
    #4
    Aytmatov adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İşi gücü olan insanlar gece uyuyor. İşsizler de öğrenmek için uyanık kalıyor
    Deme öyle şimdi hocam yanlış anlaşılabilir. Biryerde çalışan ve çalışmayan insan desek daha iyi olur



    DenqeSiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    keke senin rank saga kalmış haberin olsun
    Benim mi?
  • 14-06-2020, 01:53:40
    #5
    Lederheld adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Deme öyle şimdi hocam yanlış anlaşılabilir. Biryerde çalışan ve çalışmayan insan desek daha iyi olur




    Benim mi?
    he senin saga kaymış
  • 14-06-2020, 01:54:45
    #6
    DenqeSiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    he senin saga kaymış
    Bende sorun yok asıl senin profil gitmiş rank yok
    https://prnt.sc/sz97ti
  • 14-06-2020, 02:28:15
    #7
    dostum sen bizden mi bahsediyorsun
  • 14-06-2020, 02:29:34
    #8
    Has gececi tayfaya selam olsun.
  • 14-06-2020, 02:30:18
    #9
    r10'da uzun süredir ilk kez denk geldiğim tespit gibi tespit. Kendi içerisinde mantıklı birde...