R10'da bunu Fark Ettiniz mi? - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
R10'da bunu Fark Ettiniz mi?
13
●
378
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
R10'da bunu Fark Ettiniz mi?
1
2
14-06-2020, 02:37:47
#10
HayroLa
DenqeSiz adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
keke senin rank saga kaymış haberin olsun
Her mesajda neden "keke"
14-06-2020, 02:46:52
#11
DenqeSiz
HayroLa adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Her mesajda neden "keke"
sen sor diye keke
14-06-2020, 02:53:19
#12
ByGonzi
Üyeliği durduruldu
denqesiz adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
sen sor diye keke
😀😀😀
14-06-2020, 03:19:50
#13
zAHo
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Hocam bende sabah satış akşam soru kısmındayım akşam satış çok olmuyor
Keşke sorumu yanıtlayacak baba yiğit çıksa
14-06-2020, 08:50:06
#14
nekreyazar34
Benimde dikkatimi çeken ise şikayet konusuna yazma kapatılmış
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler