Konu
R10'da bunu Fark Ettiniz mi?
14-06-2020, 01:53:40
#5
DenqeSiz
Lederheld adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Deme öyle şimdi hocam
yanlış anlaşılabilir. Biryerde çalışan ve çalışmayan insan desek daha iyi olur
Benim mi?
he senin saga kaymış