Konu
R10'da bunu Fark Ettiniz mi?
14-06-2020, 01:52:49
#4
Lederheld
Aytmatov adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
İşi gücü olan insanlar gece uyuyor. İşsizler de öğrenmek için uyanık kalıyor
Deme öyle şimdi hocam
yanlış anlaşılabilir. Biryerde çalışan ve çalışmayan insan desek daha iyi olur
DenqeSiz adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
keke senin rank saga kalmış haberin olsun
Benim mi?