Aytmatov adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İşi gücü olan insanlar gece uyuyor. İşsizler de öğrenmek için uyanık kalıyor
Deme öyle şimdi hocam yanlış anlaşılabilir. Biryerde çalışan ve çalışmayan insan desek daha iyi olur



DenqeSiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
keke senin rank saga kalmış haberin olsun
Benim mi?