• 12-06-2020, 10:58:23
    #1
    Instagram'da VIP LOKAL ismiyle giyim butiği var. Ürünlerin fotoğraflarına baktığımda çok güzel, hoş. Fakat sipariş ettikten sonra gelen ürünler hem birbiriyle alakasız hem de kalitesi çok kötü. Blogumda da bu rezilliği paylaştım, sizlerle de paylaşmak istiyorum ki alım yaparsanız dikkatli olun.

    Not 1: İnstagramdan ürün satışına karşı değilim. Bu işi kaliteli olarak yapan birçok insan var. Ama böyle kalitesizler de var. Yani bu internetten alışveriş yapılmaz anlamına gelmiyor.
    Not 2: Sayfa linki: https://www.instagram.com/viplokal.official/?hl=tr
    Not 3: Telefon numarası sipariş: 0506 166 9715 Değişim hattı: 0542 257 9715

    Mağazadan Seçtiğim ürünler;

    Resimden de göreceğiniz üzere ürünler o kadar güzel sergilenmiş ve o kadar güzel gözüküyor ki insanın almamak gibi bir lüksü yok.

    Bana gelen pantolonlar

    Bana gelen pantolon renkleri ile instagram sayfalarında bulunan pantolon renkleri birbiriyle aynı değil. Pantolonlar o kadar ince ki, naylon poşet gibi. Ve ceket-hırka da bir kağıt gibi oldukça kalitesiz, elinizle dokunduğunuzda saman kağıdı gibi bir his uyandırmaktadır. Aralarından sadece kargocu pantolon orta kalitede olduğu için onu giydim.

    Ürün renklerinin aynı olmadığı ve kalitesiz ürün olduğu için değişim istedim. Ve ürün değişimi için takip kodu ile firmaya iade ettim. Firma ürün değişimi için kargo ücretinin tarafıma 20 TL olarak yansıtılacağını belirtti. Ürünleri yanlış renk göndermelerine rağmen sırf ceketin değişimini istediğim için 20 TL kargo ücreti yansıtacaklarını belirttiler. Kalitesiz ürünlerden kurtulmak için kabul ettim.
    DEĞİŞİMDE EKSİK ÜRÜN GÖNDERİLDİ

    Değişim için kargoyu gönderdikten sonra ellerine geçti ve tekrar ben iletişime geçerek istediğim ürünleri belirttim. 1 adet kargocu pantolon, 3 adet tişört, 1 adet polo yaka tişört seçtim. Aşağıdan da göreceğiniz üzere kendileri de fiyat belirterek yazdılar.

    Adresimi de gönderdim ve ürünler elime ulaştı. Ürünleri şeffaf kargoyla gönderseler bile ürünler üst üste konulduğu için aradaki ürünler gözükmemekte. Durum böyle olunca sadece en üstteki ve en alttaki ürün gözükmekte. Kargoyu açtığımda ise Beyaz Polo Yaka tişörtün eksik olduğunu gördüm. Ve kendilerine yazdım, görmelerine rağmen cevap vermediler.
    Normalde değişim için 205 TL’lik alışveriş yapmıştım. Değişime gönderdiğim ürünlerin tutarı ise 220 TL idi. Yani geriye 15 TL para kalmaktaydı. Bunu da 20 TL dedikleri kargo ücreti için saymalarını ve eksik kısmını da alıcı ödemeli olarak kargoda ödeyeceğimi belirttim. Kendileri ise aşağıdaki resimde göreceğiniz üzere kargoyu bedelsiz göndereceklerini belirttiler.

    Sonuç olarak kendilerinden cevap alamadım ve eksik ürünle birlikte toplamda 40 TL alacağım oldu. Başımın gözümün sadakası olsun dedim ve bir daha bu kalitesiz firma ile muhatap olmadım.

    Yazının tamamı sitemde: http://www.sanalyus.com/instagram-vi...rezilligi.html
  • 12-06-2020, 11:01:18
    #2
    Çok geçmiş olsun. İnstagram sayfalarına da güven olmaz ki keşke böyle bi hataya düşmeseydiniz
  • 12-06-2020, 11:02:08
    #3
    Genelde kendim gidip görmeden, dokunmadan almayanlardanım sanırım ben. Hiç bir zamanda almayacağım gibi böyle olayları gördükçe. Geçmiş olsun.
  • 12-06-2020, 11:03:59
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Asla herhangi bir Instagram sayfasından alışveriş yapmamda yaptırmam da. İnsanlar şeffaf kargo kapıda ödeme gibi şeylere güvendiği için böyleleri daha çok dolandırır. Şikayet etmeye kalksan sosyal medyadaki konuşmaların hiç biri anayasa da delil niteliği taşımıyor. İstediğin kadar dekont göster hakimi ikna edemezsin paranla da rezil olursun. Geçmiş olsun.
  • 12-06-2020, 11:06:15
    #5
    instagramdan bir şey alınmaz zira adamlar vurgun yapıp, user namelerini değiştirerek devam ederler sizde bulamazsınız. Fatura yok bir şey yok. Geçen ptt ye gittim çocuk 120 TL verdi önümde. Paketi açtı içinden bebek donu çıktı. Çocuk şok olmuş ptt görevlisine saldırıyor Adam da diyor ki ben size demiştim.
  • 12-06-2020, 11:13:55
    #6
    İnstagramdan alışveriş yapmak mantıksız hocam. Çok geçmiş olsun.
  • 12-06-2020, 11:15:17
    #7
    İnstagram Maxiumum 3 yada 4 sayfa var ama kaliteye hitap ediyor yani minimum 500-1000 tl arası sipariş verenler için cidden çok güzel replika mağzalar mevcut. Aldığınız ürünler için üzüldüm.
  • 12-06-2020, 11:16:03
    #8
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Hocam sizden ricam savcılığa verin 2dk almaz bir dilekçe yazıcaksınız yada size en yakın polis karakoluna gidin siz baş göz sadakası olsun diyorsunuz imkanı kötü olan kardeşlerimiz var dolandırılmasınlar hem siz tazminat alırsınız hem de o vatandaşlara ceza verilir firmaya diyin ki ben istemiyorum paramı verin vermeseniz savcılığa vericeğim gibisinden yok dersler verin lütfen
  • 12-06-2020, 11:17:27
    #9
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bu üslupla konuşan bir mağazadan alışveriş yapılmayacağını artık herkesin öğrenmesi lazım. Geçmiş olsun..