Asla herhangi bir Instagram sayfasından alışveriş yapmamda yaptırmam da. İnsanlar şeffaf kargo kapıda ödeme gibi şeylere güvendiği için böyleleri daha çok dolandırır. Şikayet etmeye kalksan sosyal medyadaki konuşmaların hiç biri anayasa da delil niteliği taşımıyor. İstediğin kadar dekont göster hakimi ikna edemezsin paranla da rezil olursun. Geçmiş olsun.