Instagram'da VIP LOKAL ismiyle giyim butiği var. Ürünlerin fotoğraflarına baktığımda çok güzel, hoş. Fakat sipariş ettikten sonra gelen ürünler hem birbiriyle alakasız hem de kalitesi çok kötü. Blogumda da bu rezilliği paylaştım, sizlerle de paylaşmak istiyorum ki alım yaparsanız dikkatli olun.

Not 1: İnstagramdan ürün satışına karşı değilim. Bu işi kaliteli olarak yapan birçok insan var. Ama böyle kalitesizler de var. Yani bu internetten alışveriş yapılmaz anlamına gelmiyor.
Not 2: Sayfa linki: https://www.instagram.com/viplokal.official/?hl=tr
Not 3: Telefon numarası sipariş: 0506 166 9715 Değişim hattı: 0542 257 9715

Mağazadan Seçtiğim ürünler;

Resimden de göreceğiniz üzere ürünler o kadar güzel sergilenmiş ve o kadar güzel gözüküyor ki insanın almamak gibi bir lüksü yok.

Bana gelen pantolonlar

Bana gelen pantolon renkleri ile instagram sayfalarında bulunan pantolon renkleri birbiriyle aynı değil. Pantolonlar o kadar ince ki, naylon poşet gibi. Ve ceket-hırka da bir kağıt gibi oldukça kalitesiz, elinizle dokunduğunuzda saman kağıdı gibi bir his uyandırmaktadır. Aralarından sadece kargocu pantolon orta kalitede olduğu için onu giydim.

Ürün renklerinin aynı olmadığı ve kalitesiz ürün olduğu için değişim istedim. Ve ürün değişimi için takip kodu ile firmaya iade ettim. Firma ürün değişimi için kargo ücretinin tarafıma 20 TL olarak yansıtılacağını belirtti. Ürünleri yanlış renk göndermelerine rağmen sırf ceketin değişimini istediğim için 20 TL kargo ücreti yansıtacaklarını belirttiler. Kalitesiz ürünlerden kurtulmak için kabul ettim.
DEĞİŞİMDE EKSİK ÜRÜN GÖNDERİLDİ

Değişim için kargoyu gönderdikten sonra ellerine geçti ve tekrar ben iletişime geçerek istediğim ürünleri belirttim. 1 adet kargocu pantolon, 3 adet tişört, 1 adet polo yaka tişört seçtim. Aşağıdan da göreceğiniz üzere kendileri de fiyat belirterek yazdılar.

Adresimi de gönderdim ve ürünler elime ulaştı. Ürünleri şeffaf kargoyla gönderseler bile ürünler üst üste konulduğu için aradaki ürünler gözükmemekte. Durum böyle olunca sadece en üstteki ve en alttaki ürün gözükmekte. Kargoyu açtığımda ise Beyaz Polo Yaka tişörtün eksik olduğunu gördüm. Ve kendilerine yazdım, görmelerine rağmen cevap vermediler.
Normalde değişim için 205 TL’lik alışveriş yapmıştım. Değişime gönderdiğim ürünlerin tutarı ise 220 TL idi. Yani geriye 15 TL para kalmaktaydı. Bunu da 20 TL dedikleri kargo ücreti için saymalarını ve eksik kısmını da alıcı ödemeli olarak kargoda ödeyeceğimi belirttim. Kendileri ise aşağıdaki resimde göreceğiniz üzere kargoyu bedelsiz göndereceklerini belirttiler.

Sonuç olarak kendilerinden cevap alamadım ve eksik ürünle birlikte toplamda 40 TL alacağım oldu. Başımın gözümün sadakası olsun dedim ve bir daha bu kalitesiz firma ile muhatap olmadım.

Yazının tamamı sitemde: http://www.sanalyus.com/instagram-vi...rezilligi.html