• 12-06-2020, 11:20:22
    #10
    Geçmiş olsun hocam numarasını verin ben de bir sürpriz yapmak isterim onlara
  • 12-06-2020, 11:20:22
    #11
    instagramdan alışveriş yapan varmıymış ya Hayatta üstüme giymeden bir şey almam, mankende durduğu gibi kimse de durmaz diye düşünüyorum. Bir kere bir deri ceket beğenmiştim bilinen bir markadan bedeni yoktu diye kendi sitesinden sipariş ettim onda bile korktum acaba aynı olur mu diye, ama marka olduğu için her zaman garantisi vardır. Ama İsnatgramdan veya adını bilmediğim alışveris sitesinden bile giyim ürünü almam benim fikrim
  • 12-06-2020, 11:27:02
    #12
    'adres werin' dediğinde kişinin nasıl bir keko olduğunu anlamanız ve engellemeniz gerekiyordu. Geçmiş olsun.