• 27-09-2008, 20:11:56
    #1
    Merhaba Arkadaşlar bu arkadaşla bundan 1 hafta önce tanıştım ve bana www.forumpaylasim.biz/forum sitesine kategori eklememi istedi.... bana kaynak site verdi ve kaynak site açılmadıgından başka bir site yolladı ondan sonra not defterıne eklemem gereken tüm kategorileri yazdı ve msnden çıktı..... tam 218 tane kategori ve alt bölüm ekledim........ bana kategorileri eklememe karşılık birtane forum domaini verecekti şuan aklımda değil domain... bugunde bana gelmiş diyorkiiii şu kategorileride ekle diyor dedım kardeş.... iş bitti ne kategorisi anlaşmamızın dışına nıye cıkıyorsun felan dedim.... yok iş bitmedi felan yazdı ısın bıttıgıının sende farkındasın dedım... godaddy k.adımı verdım yollasın dıye işin bitmedi felan dedi...... sonra atıştık biraz işte yanı sizin anlayacağınız dolandırıldım gibi birşey emek hırsızlığı yaptı... hakkımı vermedi sizden bundan sonra onunla ilişki kurmazsanız sevinirim.......



  • 27-09-2008, 21:04:38
    #2
    bu postcuyum.com sahibi şu anda msn de ağır bi şekilde arkadaşa iletisinden küfür etmektedir.

    olay aşırı derecede basit ve ilginç.

    ufacık domain için, eklenilen 3-5 içerik için böyle laflar duymaya yakışır mı?
  • 27-09-2008, 21:09:16
    #3
    Bende post atırcakdım alanadı verdi :P
    işleri varmıs post için
    -
    sencer sensin sanırım iletisi oyle
  • 27-09-2008, 21:10:02
    #4
    Üyeliği durduruldu
    postcuyum.com msnden gönderdi yapıştırmamı söyledi




    YoQun/www.postcuyum.com .net gönderiyor:


    *
    * "Yeni Metin Belgesi (3).txt" dosyasının aktarımı tamamlandı.
    *
    :
    ?
    YoQun/www.postcuyum.com .net:
    kategoriler
    YoQun/www.postcuyum.com .net:

    YoQun/www.postcuyum.com .net:
    daha yok tırsma
    :
    kusura bakma eKLemeyemem..... anlaştıgımız gibi kategoriler ekletmedin
    :
    218 tane felan toplam konu ve kategori ekledim.....
    :
    sorryy kategori&alt kategorı ekledım
    YoQun/www.postcuyum.com .net:
    la olm sitemi acıldı
    YoQun/www.postcuyum.com .net:
    sende gördün
    :
    ben senin dediğin işi yaptım...... başka bır forum verdın oradaki kategorileri ekle dedin ekledim...
    :
    üstelik daha domaini biLe yollamadıN
    YoQun/www.postcuyum.com .net:
    iş bitsin yoluyacam hacı
    YoQun/www.postcuyum.com .net:
    güvenmiyormusun
    YoQun/www.postcuyum.com .net:
    ÅŸimdi sen bna
    YoQun/www.postcuyum.com .net:
    ?
    :
    güwen meselesi değil sen iş dışına çıkıyorsun anLAştıgımız gibi yapmadın
    :
    iÅŸ zaten bitti..... sen sonradan kategori yolluyorsun bana bu baÅŸka bir iÅŸe girer
    YoQun/www.postcuyum.com .net:
    yo yaw hacı bak şimdi adam soyuyorsun
    sen
    YoQun/www.postcuyum.com .net:
    ben sana verdiqim ilk kaynak acıldımı
    YoQun/www.postcuyum.com .net:
    botnet saldırsı varmış valla siteye bu bneim şucum deyilki
    YoQun/www.postcuyum.com .net:
    :S
    :
    yavvv sen bana baŞka site yollamadınmı burayı yap diye alla alla..... o sıtedekı kategorılerı ayarlamamı ıstemeseydın yaptırmazdın
    :
    yani isteyerek yaptın
    :
    + sen bana o kadar kategorıyı yazdın yollladın msndencıktın 5 dk.. sonra ben bır kategorilere baya var dedım bu bıraz zor bıter emın ol msnde olsydı dıyecektım 1 eskı dandık domaıne karşılık bu işi yapmam diye
    YoQun/www.postcuyum.com .net:
    yo ben sana forumun kategorilerin hepsinmi verdim hacı ben sana secmece verdim
    :
    sana 2 defada maıl attım karşılık bıe vermedın
    YoQun/www.postcuyum.com .net:
    bana mail gelmiyor
    YoQun/www.postcuyum.com .net:
    hadi yapta bitir
    :
    baÅŸka enayi bul....
    YoQun/www.postcuyum.com .net:
    eyi sen bilirsin
    :
    domaini aktar! sncrbaba godaddy k.adım
    YoQun/www.postcuyum.com .net:
    ney ney
    YoQun/www.postcuyum.com .net:
    ?
    :
    ney olacak iş bitti.. domaini yollamayı düşünmüon herhalde
    YoQun/www.postcuyum.com .net:
    iÅŸ bitmedi
    :
    işin bittiğin sende farkındasıN.....
    YoQun/www.postcuyum.com .net:
    yo
    :
    iyi benımde işim bitmedi bundan sonra karşıma
  • 27-09-2008, 21:23:52
    #5
    sncr_1
    seni bilemem ama ben ona silver aldım paypal verdim güvenilir biri idi kendisi alanadı olarak iş yaptık.
    bide kupon satmam icin müsteri bulmustu 2 iş yaptık bi problem olmadı senle aranda olan işi ben bilemem neyse .
  • 27-09-2008, 21:58:37
    #6
    Postcuyum.com msn den buzun süredir tanıtrım kardeşim gibidir baya ticaretimiz olmuştur hiç birisindede böyle bir sorun yaşamadım zaten kendisinin itraderide baya yüksek, bir çok kişi bu arkadaştan memnun kaldı...

    Böyle birşey yapıcağını sanmıyorum yapmışsa bile bir açıklaması mutlaka vardır.
  • 28-09-2008, 00:59:52
    #7
    postcuyum.com un sahibi ile gerek r10 üzerinden gerekse msn üzerinden yaptığımız ticaretlerde bugüne kadar herhangi bir sıkıntı problem vs yaşamadım.ve kendisine de güvenim vardır.post attırdım ben istemeden fazlasıyla attı ücret aynı kalmak şartıyla, normalde anlaştığımız fiyata ilave yapmadan ekstra isteklerimide yaptı. yani diyeceğim bugüne kadar bi yanlışını görmedim ve şu an da msn de iş veriyorum... Pek böyle bi konu için felan haksız davranacağını sanmam... iyi akşamlar...
  • 28-09-2008, 02:50:19
    #8
    Alıntı
    haksız davranacağınız sanman ...
    Alıntı
    oyle biri deÄŸildir..
    Alıntı
    sıkı bir dosttur oyle şey yapmaz açıklaması vardır

    Dostlugunu Arkadaşlığını bılmem işin açıklamasıda var evet emeğimin hakını vermedi 218 tane toplam kategorı ve alt kategori ekLedim... ve bana eklemem gereken kategori felan not defterine attı bende ona gore ekledim hepsini + 5 dk sonra msnden hemen kaçmıştı... yıne ınsanlık bende kalsın ekleyım dedım cunku ılk verdıgı siteyle bu verdıgı not defterındekı kategorıler arassında cok fark vardı....... herneyse onu geçtim... bana not defterıyle kategorı yolluor bugun şunlarıda yapı ver diyor işte altaki alıntıya bakın;
    Alıntı
    hadi yapta bitir
    :
    baÅŸka enayi bul....
    YoQun/www.postcuyum.com .net:
    eyi sen bilirsin
    :
    domaini aktar! sncrbaba godaddy k.adım
    YoQun/www.postcuyum.com .net:
    ney ney
    YoQun/www.postcuyum.com .net:
    ?
    :
    ney olacak iş bitti.. domaini yollamayı düşünmüon herhalde
    YoQun/www.postcuyum.com .net:
    iÅŸ bitmedi
    :
    işin bittiğin sende farkındasıN.....
    YoQun/www.postcuyum.com .net:
    yo
    İşte Arkadaşlar bunlara karşılık bana domaini panelime yollamadı kendınce duşuncelerle iş bitmedi felan dedi......

    ŞİMDİ İYİ DÜŞÜNÜN BAKALIM HAKSIZLIKVE AHLAHSIZLIK YAPMIŞMI YAPMAMIŞMI?
  • 28-09-2008, 04:29:06
    #9
    Üyeliği durduruldu
    sncr hala alamadinmi domainini?