bu postcuyum.com sahibi şu anda msn de ağır bi şekilde arkadaşa iletisinden küfür etmektedir.

olay aşırı derecede basit ve ilginç.

ufacık domain için, eklenilen 3-5 içerik için böyle laflar duymaya yakışır mı?