postcuyum.com un sahibi ile gerek r10 üzerinden gerekse msn üzerinden yaptığımız ticaretlerde bugüne kadar herhangi bir sıkıntı problem vs yaşamadım.ve kendisine de güvenim vardır.post attırdım ben istemeden fazlasıyla attı ücret aynı kalmak şartıyla, normalde anlaştığımız fiyata ilave yapmadan ekstra isteklerimide yaptı. yani diyeceğim bugüne kadar bi yanlışını görmedim ve şu an da msn de iş veriyorum... Pek böyle bi konu için felan haksız davranacağını sanmam... iyi akşamlar...