postcuyum.com msnden gönderdi yapıştırmamı söyledi




YoQun/www.postcuyum.com .net gönderiyor:


*
* "Yeni Metin Belgesi (3).txt" dosyasının aktarımı tamamlandı.
*
:
?
YoQun/www.postcuyum.com .net:
kategoriler
YoQun/www.postcuyum.com .net:

YoQun/www.postcuyum.com .net:
daha yok tırsma
:
kusura bakma eKLemeyemem..... anlaştıgımız gibi kategoriler ekletmedin
:
218 tane felan toplam konu ve kategori ekledim.....
:
sorryy kategori&alt kategorı ekledım
YoQun/www.postcuyum.com .net:
la olm sitemi acıldı
YoQun/www.postcuyum.com .net:
sende gördün
:
ben senin dediğin işi yaptım...... başka bır forum verdın oradaki kategorileri ekle dedin ekledim...
:
üstelik daha domaini biLe yollamadıN
YoQun/www.postcuyum.com .net:
iş bitsin yoluyacam hacı
YoQun/www.postcuyum.com .net:
güvenmiyormusun
YoQun/www.postcuyum.com .net:
şimdi sen bna
YoQun/www.postcuyum.com .net:
?
:
güwen meselesi değil sen iş dışına çıkıyorsun anLAştıgımız gibi yapmadın
:
iş zaten bitti..... sen sonradan kategori yolluyorsun bana bu başka bir işe girer
YoQun/www.postcuyum.com .net:
yo yaw hacı bak şimdi adam soyuyorsun
sen
YoQun/www.postcuyum.com .net:
ben sana verdiqim ilk kaynak acıldımı
YoQun/www.postcuyum.com .net:
botnet saldırsı varmış valla siteye bu bneim şucum deyilki
YoQun/www.postcuyum.com .net:
:S
:
yavvv sen bana baŞka site yollamadınmı burayı yap diye alla alla..... o sıtedekı kategorılerı ayarlamamı ıstemeseydın yaptırmazdın
:
yani isteyerek yaptın
:
+ sen bana o kadar kategorıyı yazdın yollladın msndencıktın 5 dk.. sonra ben bır kategorilere baya var dedım bu bıraz zor bıter emın ol msnde olsydı dıyecektım 1 eskı dandık domaıne karşılık bu işi yapmam diye
YoQun/www.postcuyum.com .net:
yo ben sana forumun kategorilerin hepsinmi verdim hacı ben sana secmece verdim
:
sana 2 defada maıl attım karşılık bıe vermedın
YoQun/www.postcuyum.com .net:
bana mail gelmiyor
YoQun/www.postcuyum.com .net:
hadi yapta bitir
:
başka enayi bul....
YoQun/www.postcuyum.com .net:
eyi sen bilirsin
:
domaini aktar! sncrbaba godaddy k.adım
YoQun/www.postcuyum.com .net:
ney ney
YoQun/www.postcuyum.com .net:
?
:
ney olacak iş bitti.. domaini yollamayı düşünmüon herhalde
YoQun/www.postcuyum.com .net:
iş bitmedi
:
işin bittiğin sende farkındasıN.....
YoQun/www.postcuyum.com .net:
yo
:
iyi benımde işim bitmedi bundan sonra karşıma