Denizler dolu tekrardan sanki hiç corona yok gibi
Bu gidişle tekrar başlamaz İnşAllah.
Corona Dinlemeyen Halkımız
10
●234
- 08-06-2020, 13:45:43İzmir'in durumu çok vahim. Kordon boyundan dün akşam gelen görüntüler korkunçtu. 10 gün sonra gideceğiz ancak çok önemli bir husus olmasa memleketimde kalmayı tercih ederdim. Allah ıslah etsin demekten başka bir çare yok.


- 08-06-2020, 13:47:17İstanbulun durumu da çok vahim 2. dalga gelecek gibime geliyor
Kızdığım nokta ise şu herkes dışarı da geziyor tozuyor biz evde oturuyoruz 3 aydır kargo almak dışında evden çıkmadım eğlence için çıkanlara...
Yok yani biz enayi miyiz evden çıkmıyoruz? bir de #evdedurma tagı paylaşan şeref yoksunları var - 08-06-2020, 13:50:48Antalya'nın durumu da vahim insanlar inadına çıkıyor geziyor tozuyor sanki sözüm işçi emekçiler ve çıkmak zorunda olan insanlar için değil, bana göre hafta sonu yasaklar olmasaydı üst üste 15 gün yasak olsa şuan daha iyi durumda olabilirdik.
Hocam öyle bir ekonomi nerdeMisafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 08-06-2020, 13:54:47Doğru haklısın tepki de gösterebiliriz ancak en başta kendimiz için tedbir aldığımızı unutmamamız gerekiyor. Yani toplumda söz dinlemeyenler varsa yaşayarak öğrenecekler başka çaresi yok gibi. Zaten aşısı ilacı falan çıkmazsa tedbirler sonsuza kadar süremez.StabilBey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

