İstanbulun durumu da çok vahim 2. dalga gelecek gibime geliyor
Kızdığım nokta ise şu herkes dışarı da geziyor tozuyor biz evde oturuyoruz 3 aydır kargo almak dışında evden çıkmadım eğlence için çıkanlara...
Yok yani biz enayi miyiz evden çıkmıyoruz? bir de #evdedurma tagı paylaşan şeref yoksunları var