StabilBey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İstanbulun durumu da çok vahim 2. dalga gelecek gibime geliyor
Kızdığım nokta ise şu herkes dışarı da geziyor tozuyor biz evde oturuyoruz 3 aydır kargo almak dışında evden çıkmadım eğlence için çıkanlara...
Yok yani biz enayi miyiz evden çıkmıyoruz? bir de #evdedurma tagı paylaşan şeref yoksunları var
Doğru haklısın tepki de gösterebiliriz ancak en başta kendimiz için tedbir aldığımızı unutmamamız gerekiyor. Yani toplumda söz dinlemeyenler varsa yaşayarak öğrenecekler başka çaresi yok gibi. Zaten aşısı ilacı falan çıkmazsa tedbirler sonsuza kadar süremez.