Antalya'nın durumu da vahim insanlar inadına çıkıyor geziyor tozuyor sanki sözüm işçi emekçiler ve çıkmak zorunda olan insanlar için değil, bana göre hafta sonu yasaklar olmasaydı üst üste 15 gün yasak olsa şuan daha iyi durumda olabilirdik.
Aslında vaka sayısı 0 a inene kadar sokağa çıkma yasağı uygulanmalı. Ev ihtiyaçlarını da devlet karşılamalı
Hocam öyle bir ekonomi nerde