İzmir'in durumu çok vahim. Kordon boyundan dün akşam gelen görüntüler korkunçtu. 10 gün sonra gideceğiz ancak çok önemli bir husus olmasa memleketimde kalmayı tercih ederdim. Allah ıslah etsin demekten başka bir çare yok.