• 08-06-2020, 13:44:15
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Denizler dolu tekrardan sanki hiç corona yok gibi
    Bu gidişle tekrar başlamaz İnşAllah.
  • 08-06-2020, 13:45:43
    #2
    İzmir'in durumu çok vahim. Kordon boyundan dün akşam gelen görüntüler korkunçtu. 10 gün sonra gideceğiz ancak çok önemli bir husus olmasa memleketimde kalmayı tercih ederdim. Allah ıslah etsin demekten başka bir çare yok.



  • 08-06-2020, 13:47:17
    #3
    İstanbulun durumu da çok vahim 2. dalga gelecek gibime geliyor
    Kızdığım nokta ise şu herkes dışarı da geziyor tozuyor biz evde oturuyoruz 3 aydır kargo almak dışında evden çıkmadım eğlence için çıkanlara...
    Yok yani biz enayi miyiz evden çıkmıyoruz? bir de #evdedurma tagı paylaşan şeref yoksunları var
  • 08-06-2020, 13:48:09
    #4
    Misafir
    Hastanede dinlerler.
    • JimmyBey
    JimmyBey bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 08-06-2020, 13:48:56
    #5
    Aslında vaka sayısı 0 a inene kadar sokağa çıkma yasağı uygulanmalı. Ev ihtiyaçlarını da devlet karşılamalı
    • JimmyBey
    JimmyBey bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 08-06-2020, 13:49:43
    #6
    halkın ne kadar suçu varsa daha suçlu olan haber kanalları, insanları rahatlığa teşvik ediyor.
  • 08-06-2020, 13:50:48
    #7
    Antalya'nın durumu da vahim insanlar inadına çıkıyor geziyor tozuyor sanki sözüm işçi emekçiler ve çıkmak zorunda olan insanlar için değil, bana göre hafta sonu yasaklar olmasaydı üst üste 15 gün yasak olsa şuan daha iyi durumda olabilirdik.



    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aslında vaka sayısı 0 a inene kadar sokağa çıkma yasağı uygulanmalı. Ev ihtiyaçlarını da devlet karşılamalı
    Hocam öyle bir ekonomi nerde
  • 08-06-2020, 13:54:47
    #8
    StabilBey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İstanbulun durumu da çok vahim 2. dalga gelecek gibime geliyor
    Kızdığım nokta ise şu herkes dışarı da geziyor tozuyor biz evde oturuyoruz 3 aydır kargo almak dışında evden çıkmadım eğlence için çıkanlara...
    Yok yani biz enayi miyiz evden çıkmıyoruz? bir de #evdedurma tagı paylaşan şeref yoksunları var
    Doğru haklısın tepki de gösterebiliriz ancak en başta kendimiz için tedbir aldığımızı unutmamamız gerekiyor. Yani toplumda söz dinlemeyenler varsa yaşayarak öğrenecekler başka çaresi yok gibi. Zaten aşısı ilacı falan çıkmazsa tedbirler sonsuza kadar süremez.
  • 08-06-2020, 14:04:59
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Lafa gelince tepeden bakarlar herkese.