• 07-06-2020, 10:32:58
    #10
    Eski tv reklamları işte

    Mi 9T Pro cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  • 07-06-2020, 10:33:45
    #11
    Hocam, bence sistemin içinden biri.
    Reklam için tutulan biri gibi gelmedi.


    kpt1n adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim merak ettigim o reklami yapan kiz sistem içinde mi yoksa sadece reklam için tutulan biri mi ?




    Aynen hocam güzel yakaladın



    HakanDemirci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eski tv reklamları işte

    Mi 9T Pro cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  • 07-06-2020, 10:35:30
    #12
    Fikir için teşekkürler hocam.
  • 07-06-2020, 10:37:33
    #13
    R10 un yarısı bu işe girer benden demesi 😅



    ASametYildirim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Fikir için teşekkürler hocam.
  • 07-06-2020, 11:02:54
    #14
    Bazı sanal numara sağlıyıcıları dk başı ödeme yapıyor.
    Yani siz aramayıp arandığımız zaman size her ay para ödüyor.
    Dk başı ucret oldukca düşük ama bunu her gün 5000 kişiden 1 saat olarak hedaplar isen ay sonu cok iyi bir para birikir.
  • 07-06-2020, 11:06:17
    #15
    Mantık olarak böyle işliyor evet hocam
    Ama postun altında bunu yemeyen çok kişi var



    jjoker1221 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bazı sanal numara sağlıyıcıları dk başı ödeme yapıyor.
    Yani siz aramayıp arandığımız zaman size her ay para ödüyor.
    Dk başı ucret oldukca düşük ama bunu her gün 5000 kişiden 1 saat olarak hedaplar isen ay sonu cok iyi bir para birikir.
  • 07-06-2020, 11:19:24
    #16
    Evteks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mantık olarak böyle işliyor evet hocam
    Ama postun altında bunu yemeyen çok kişi var
    Bu arayana extra bi ücret yansıtmaz ama bunu her firma her keze vermez.
    Özel bir olay.
    Mesela örnek.
    X bir santral sağlıyıcısı.
    Hem arandığında hem aradığında para kazanır.
    Arama yaparsa arama yapan müşterisi ve aradığı santralden.
    Aranırsa onu arayan santral dk başı ödeme yapmalıdır.
    Olaylar cok cok cok karışık. Çok karlı ama cok maliyetli bir iş.
    Ayrıca bu arkadaşlarda baya kafa yormul heralde ama tasarımları ve sunumları berbat.
  • 07-06-2020, 11:24:57
    #17
    Evet sunum güzel olsaydı tutardı ama berbat yapmışlar

    Adamlar işin açığını ve imkanları güzel kombine etmiş. Daha farklı yapılırsa ciddi kazanç sağlarlar.




    jjoker1221 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu arayana extra bi ücret yansıtmaz ama bunu her firma her keze vermez.
    Özel bir olay.
    Mesela örnek.
    X bir santral sağlıyıcısı.
    Hem arandığında hem aradığında para kazanır.
    Arama yaparsa arama yapan müşterisi ve aradığı santralden.
    Aranırsa onu arayan santral dk başı ödeme yapmalıdır.
    Olaylar cok cok cok karışık. Çok karlı ama cok maliyetli bir iş.
    Ayrıca bu arkadaşlarda baya kafa yormul heralde ama tasarımları ve sunumları berbat.