Evet sunum güzel olsaydı tutardı ama berbat yapmışlar
Adamlar işin açığını ve imkanları güzel kombine etmiş. Daha farklı yapılırsa ciddi kazanç sağlarlar.
Bu arayana extra bi ücret yansıtmaz ama bunu her firma her keze vermez.
Özel bir olay.
Mesela örnek.
X bir santral sağlıyıcısı.
Hem arandığında hem aradığında para kazanır.
Arama yaparsa arama yapan müşterisi ve aradığı santralden.
Aranırsa onu arayan santral dk başı ödeme yapmalıdır.
Olaylar cok cok cok karışık. Çok karlı ama cok maliyetli bir iş.
Ayrıca bu arkadaşlarda baya kafa yormul heralde ama tasarımları ve sunumları berbat.