Mantık olarak böyle işliyor evet hocam
Ama postun altında bunu yemeyen çok kişi var
Bazı sanal numara sağlıyıcıları dk başı ödeme yapıyor.
Yani siz aramayıp arandığımız zaman size her ay para ödüyor.
Dk başı ucret oldukca düşük ama bunu her gün 5000 kişiden 1 saat olarak hedaplar isen ay sonu cok iyi bir para birikir.