Evteks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Mantık olarak böyle işliyor evet hocam
Ama postun altında bunu yemeyen çok kişi var
Bu arayana extra bi ücret yansıtmaz ama bunu her firma her keze vermez.
Özel bir olay.
Mesela örnek.
X bir santral sağlıyıcısı.
Hem arandığında hem aradığında para kazanır.
Arama yaparsa arama yapan müşterisi ve aradığı santralden.
Aranırsa onu arayan santral dk başı ödeme yapmalıdır.
Olaylar cok cok cok karışık. Çok karlı ama cok maliyetli bir iş.
Ayrıca bu arkadaşlarda baya kafa yormul heralde ama tasarımları ve sunumları berbat.