• 06-06-2020, 13:07:03
    #1
    Forumda geçenlerde bir arkadaştan backlink hizmeti aldım. Ödemesini anında yaptım. Hizmete başlayacağı gün ertesi gündü ertesi gün oldu arkadaşa yazdım bir sonraki güne erteledi. Neyse dedim sonra bir ertesi günün gecesi arkadaşa yazdım hocam işe başlamadıysan iade istiyorum dedim. Sonra arkadaş başladı kükremeye yok ben sana her dakika rapor mu sunacağım yok ben müşterilerime haftada bir rapor sunarım bilmem ne tartışmaya girdi uzatmadım birkaç nasihat verdim sonra tekrardan görüşürüz dedim bana 2 bağlantı verdi burada paylaştım diye yaklaşık 6 gün geçti olay üstünden verdiğim para karşılığında ne aldığımı bilmiyorum arkadaşımız 2 yıllık bir üye ve bu tarz tutumundan dolayı işi bitirince - trade vermek istiyorum. Fakat sırf ona - trader verdim diye arkadaşımız da bana - trade verme hakkına sahip midir? çünkü adım gibi biliyorum bunlar yaşanacak

    Velhasıl; arkadaşımızı kara listeye ekliyorum bundan sonra bu arkadaşımız ile ticarette bulunmayacağım. %50 indirim yapmıştı paketine ikidebir indirimli alıyorsun yardım ediyorum falan diyip duruyordu. Sanki zorla indirim yaptırdık kendisi özenip indirim yapmış sonra gelmiş birde laf yapıyor neyse böylelerinden bıktım ben zaten parasında da değilim umarım en kısa sürede bu tip insanları aramızdan çıkartırız.
  • 06-06-2020, 13:10:12
    #2
    Geçmiş olsun hocam.

    İş yoğunluğu varsa insanları kandırmamak lazım, ücretsiz rapor için bile tahmini dönüş süresini söylüyorum, normal iş için 4 güne kadar uzayabilir diyorum, iyi ki de öyle yapıyormusum.
  • 06-06-2020, 13:12:44
    #3
    indirim yaptı diye yüzüne vurması biraz abes olmuş. Sonuçta indirimle almış olsan da para karşılığı hizmet almış oluyorsun. Bende backlink paketi aldım buradan. Arkadaşa sadece hocam nasılsın keyifler nasıl diye yazdım 15 gün içinde 1-2 kere işini iyi yapan birisine denk gelirseniz verdiği süreyi bekleyin. Ben öyle yaptım. Şuan google güncellemesinden mi yoksa backlinkten mi hitim artıyor bilmiyorum ama %100 oranında bir hit artışı sağladım. ikisininde etkisi birden olsa arşa çıkacam sanırım
  • 06-06-2020, 13:12:50
    #4
    Durum böyleyse tabi ki - trade verebilirsiniz, karşılık olarak oda size - trade verebilir ama elinizde ki kanıtlarla yetkili kişilere yazarsanız size verdiği - trade silinecektir sizin ona verdiğiniz duracaktır diye düşünüyorum. Eğer yanlışım varsa bilen arkadaşlar aydınlatabilir mi çünkü bilgim yok bu konuda sadece fikir yürüttüm.
  • 06-06-2020, 13:13:48
    #5
    davB adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Durum böyleyse tabi ki - trade verebilirsiniz, karşılık olarak oda size - trade verebilir ama elinizde ki kanıtlarla yetkili kişilere yazarsanız size verdiği - trade silinecektir sizin ona verdiğiniz duracaktır diye düşünüyorum. Eğer yanlışım varsa bilen arkadaşlar aydınlatabilir mi çünkü bilgim yok bu konuda sadece fikir yürüttüm.
    Evet doğrudur konuda sormuşum ama bu konuya çok fazla hakimim ben - trade veririm arkadaşımızda verir fakat benimkisi kalıcı olacaktır


    GDerin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş olsun hocam.

    İş yoğunluğu varsa insanları kandırmamak lazım, ücretsiz rapor için bile tahmini dönüş süresini söylüyorum, normal iş için 4 güne kadar uzayabilir diyorum, iyi ki de öyle yapıyormusum.
    Bakalım hocam bana sanki biraz hava civaya para verdik gibime geldi

    TheOrder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    indirim yaptı diye yüzüne vurması biraz abes olmuş. Sonuçta indirimle almış olsan da para karşılığı hizmet almış oluyorsun. Bende backlink paketi aldım buradan. Arkadaşa sadece hocam nasılsın keyifler nasıl diye yazdım 15 gün içinde 1-2 kere işini iyi yapan birisine denk gelirseniz verdiği süreyi bekleyin. Ben öyle yaptım. Şuan google güncellemesinden mi yoksa backlinkten mi hitim artıyor bilmiyorum ama %100 oranında bir hit artışı sağladım. ikisininde etkisi birden olsa arşa çıkacam sanırım
    İnşallah ben yanılırım da arkadaşımıza pozitif trade veririm
  • 06-06-2020, 13:18:09
    #6
    Lederheld adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet doğrudur konuda sormuşum ama bu konuya çok fazla hakimim ben - trade veririm arkadaşımızda verir fakat benimkisi kalıcı olacaktır
    Tabi ki anlattığınız şekilde size karşı tutumu çok çirkin sonuçta 10TL bile olsa para kolay kazanılmıyor, bu yüzden bu tip arkadaşlar ya paraya doymuş yada çok kolay para kazanıyorlar onun içinde müşteriyi iplemiyorlar. Sizin -tradeniz kalıcı, onun ki geçici olacaktır diye düşünüyorum dediğim gibi inşallah daya iyi arkadaşlarla karşılaşırsınız daha 2 aylık R10 hayatımda çok iyi işini ahlakıyla yapan kalite arkadaşlarda tanıdım kendini güzel pazarlayan güzel reklam yapan sadece para için herşeyi yapabilecek kişilerde tanıdım ama emin olun işini kaliteli yapmaya çalışanların sayısı daha çok
  • 06-06-2020, 13:19:32
    #7
    davB adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tabi ki anlattığınız şekilde size karşı tutumu çok çirkin sonuçta 10TL bile olsa para kolay kazanılmıyor, bu yüzden bu tip arkadaşlar ya paraya doymuş yada çok kolay para kazanıyorlar onun içinde müşteriyi iplemiyorlar. Sizin -tradeniz kalıcı, onun ki geçici olacaktır diye düşünüyorum dediğim gibi inşallah daya iyi arkadaşlarla karşılaşırsınız daha 2 aylık R10 hayatımda çok iyi işini ahlakıyla yapan kalite arkadaşlarda tanıdım kendini güzel pazarlayan güzel reklam yapan sadece para için herşeyi yapabilecek kişilerde tanıdım ama emin olun işini kaliteli yapmaya çalışanların sayısı daha çok

    Evet öyledir arada çürük elmalar çıkıyor ona da yapacak birşey yok zaten
  • 07-06-2020, 01:47:09
    #8
    Lederheld adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Forumda geçenlerde bir arkadaştan backlink hizmeti aldım. Ödemesini anında yaptım. Hizmete başlayacağı gün ertesi gündü ertesi gün oldu arkadaşa yazdım bir sonraki güne erteledi. Neyse dedim sonra bir ertesi günün gecesi arkadaşa yazdım hocam işe başlamadıysan iade istiyorum dedim. Sonra arkadaş başladı kükremeye yok ben sana her dakika rapor mu sunacağım yok ben müşterilerime haftada bir rapor sunarım bilmem ne tartışmaya girdi uzatmadım birkaç nasihat verdim sonra tekrardan görüşürüz dedim bana 2 bağlantı verdi burada paylaştım diye yaklaşık 6 gün geçti olay üstünden verdiğim para karşılığında ne aldığımı bilmiyorum arkadaşımız 2 yıllık bir üye ve bu tarz tutumundan dolayı işi bitirince - trade vermek istiyorum. Fakat sırf ona - trader verdim diye arkadaşımız da bana - trade verme hakkına sahip midir? çünkü adım gibi biliyorum bunlar yaşanacak

    Velhasıl; arkadaşımızı kara listeye ekliyorum bundan sonra bu arkadaşımız ile ticarette bulunmayacağım. %50 indirim yapmıştı paketine ikidebir indirimli alıyorsun yardım ediyorum falan diyip duruyordu. Sanki zorla indirim yaptırdık kendisi özenip indirim yapmış sonra gelmiş birde laf yapıyor neyse böylelerinden bıktım ben zaten parasında da değilim umarım en kısa sürede bu tip insanları aramızdan çıkartırız.
    geçmiş olsun hocam. buna çorum dilinde şey denirdide sonra çok şeyli konuşuyorsun diyorlar neyse
  • 07-06-2020, 02:22:41
    #9
    caglarbodrumlu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    geçmiş olsun hocam. buna çorum dilinde şey denirdide sonra çok şeyli konuşuyorsun diyorlar neyse
    Teşekkürler hocam Çorum dilindeki terimi pm'den öğrenmek isterim belki forum dışı kullanırım