Lederheld adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Forumda geçenlerde bir arkadaştan backlink hizmeti aldım. Ödemesini anında yaptım. Hizmete başlayacağı gün ertesi gündü ertesi gün oldu arkadaşa yazdım bir sonraki güne erteledi. Neyse dedim sonra bir ertesi günün gecesi arkadaşa yazdım hocam işe başlamadıysan iade istiyorum dedim. Sonra arkadaş başladı kükremeye yok ben sana her dakika rapor mu sunacağım yok ben müşterilerime haftada bir rapor sunarım bilmem ne tartışmaya girdi uzatmadım birkaç nasihat verdim sonra tekrardan görüşürüz dedim bana 2 bağlantı verdi burada paylaştım diye yaklaşık 6 gün geçti olay üstünden verdiğim para karşılığında ne aldığımı bilmiyorum arkadaşımız 2 yıllık bir üye ve bu tarz tutumundan dolayı işi bitirince - trade vermek istiyorum. Fakat sırf ona - trader verdim diye arkadaşımız da bana - trade verme hakkına sahip midir? çünkü adım gibi biliyorum bunlar yaşanacak

Velhasıl; arkadaşımızı kara listeye ekliyorum bundan sonra bu arkadaşımız ile ticarette bulunmayacağım. %50 indirim yapmıştı paketine ikidebir indirimli alıyorsun yardım ediyorum falan diyip duruyordu. Sanki zorla indirim yaptırdık kendisi özenip indirim yapmış sonra gelmiş birde laf yapıyor neyse böylelerinden bıktım ben zaten parasında da değilim umarım en kısa sürede bu tip insanları aramızdan çıkartırız.
geçmiş olsun hocam. buna çorum dilinde şey denirdide sonra çok şeyli konuşuyorsun diyorlar neyse