Lederheld adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Evet doğrudur konuda sormuşum ama bu konuya çok fazla hakimim ben - trade veririm arkadaşımızda verir fakat benimkisi kalıcı olacaktır
Tabi ki anlattığınız şekilde size karşı tutumu çok çirkin sonuçta 10TL bile olsa para kolay kazanılmıyor, bu yüzden bu tip arkadaşlar ya paraya doymuş yada çok kolay para kazanıyorlar onun içinde müşteriyi iplemiyorlar. Sizin -tradeniz kalıcı, onun ki geçici olacaktır diye düşünüyorum dediğim gibi inşallah daya iyi arkadaşlarla karşılaşırsınız daha 2 aylık R10 hayatımda çok iyi işini ahlakıyla yapan kalite arkadaşlarda tanıdım kendini güzel pazarlayan güzel reklam yapan sadece para için herşeyi yapabilecek kişilerde tanıdım ama emin olun işini kaliteli yapmaya çalışanların sayısı daha çok