Şuanda Hong Kongta olsaydınız ?
13
●281
- 04-06-2020, 08:48:12Yaklaşık 2 hafta hong kong da kaldım. Para birimimiz sebebiyle yiyecekler pahalı kalıyor ama pasajlarda aksesuarlar çok çok uygun. Kıyafetler pahalı sizin yerinizde olsam telefon aksesuarları teknolojik ürünlere yönelilrim. Xiaomi saat 250 tl iken türkiyede hkd ile ortama 70 liraya gelmişti. Xs max 256 türkiyede 13k iken orada 6.8K a tutara almıştım.Tabi türkiyede 1.5K vergi ödedim girişte ama olsun gene çok uyguna geldi
- 04-06-2020, 08:53:15Tamamdır hocam mesajınızı bekliyorum.Ürünleri detaylı bir şekilde belirtirseniz araştırmalarım daha faydalı olacaktır.KaoS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 04-06-2020, 09:12:58Bahsettiğiniz konu eğer Türkiyeden Hong Konga iş gücü getirmekse malesef hocam bu konu okadar zor ki.Urada oturum izni almak için ya evli ,öğrenci veya yeterli seviyede kalifiyeli olmak gerekir (bazen bu bile yetmez ).Aldıkları eğitim yüksek oldugundan dolayı ,bir çok konuda Türkler yetersiz gelmektedir.Fakat şuanda haker kiraladıklarını biliyorum.Bir diğer konu iseingilizce öğretmenlerinin iyi kazandıklarını.Eğer ingilizce öğretme sertifikaları varsa.hibravez adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 04-06-2020, 09:15:45Yok hocam Hong Kong'tan Türkiye'ye işçi götürün demiştim. Gerçi onun da en az bu kadar zorluğu vardır, benimkisi de fikir iştebanagezmeyianla adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle