• 04-06-2020, 08:48:12
    #10
    Yaklaşık 2 hafta hong kong da kaldım. Para birimimiz sebebiyle yiyecekler pahalı kalıyor ama pasajlarda aksesuarlar çok çok uygun. Kıyafetler pahalı sizin yerinizde olsam telefon aksesuarları teknolojik ürünlere yönelilrim. Xiaomi saat 250 tl iken türkiyede hkd ile ortama 70 liraya gelmişti. Xs max 256 türkiyede 13k iken orada 6.8K a tutara almıştım.Tabi türkiyede 1.5K vergi ödedim girişte ama olsun gene çok uyguna geldi
  • 04-06-2020, 08:53:15
    #11
    KaoS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba hocam akıllı saatler hakkında fiyat bileğisin alabilirmiyim ben size özelden birkaç model ileteceğim teşekkür ederim
    Tamamdır hocam mesajınızı bekliyorum.Ürünleri detaylı bir şekilde belirtirseniz araştırmalarım daha faydalı olacaktır.
  • 04-06-2020, 09:04:49
    #12
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    iş gücü? Türkiye'deki işverenlere belli bir komisyonla oradan iş gücü sağlayabilirsiniz hocam. Tabii mevzuat ne olur, kârlı mıdır zararlı mıdır iyice bi araştırmak lazım.
  • 04-06-2020, 09:12:58
    #13
    hibravez adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    iş gücü? Türkiye'deki işverenlere belli bir komisyonla oradan iş gücü sağlayabilirsiniz hocam. Tabii mevzuat ne olur, kârlı mıdır zararlı mıdır iyice bi araştırmak lazım.
    Bahsettiğiniz konu eğer Türkiyeden Hong Kong’a iş gücü getirmekse malesef hocam bu konu okadar zor ki.Urada oturum izni almak için ya evli ,öğrenci veya yeterli seviyede kalifiyeli olmak gerekir (bazen bu bile yetmez ).Aldıkları eğitim yüksek oldugundan dolayı ,bir çok konuda Türkler yetersiz gelmektedir.Fakat şuanda haker kiraladıklarını biliyorum.Bir diğer konu iseingilizce öğretmenlerinin iyi kazandıklarını.Eğer ingilizce öğretme sertifikaları varsa.
  • 04-06-2020, 09:15:45
    #14
    banagezmeyianla adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bahsettiğiniz konu eğer Türkiyeden Hong Kong’a iş gücü getirmekse malesef hocam bu konu okadar zor ki.Urada oturum izni almak için ya evli ,öğrenci veya yeterli seviyede kalifiyeli olmak gerekir (bazen bu bile yetmez ).Aldıkları eğitim yüksek oldugundan dolayı ,bir çok konuda Türkler yetersiz gelmektedir.Fakat şuanda haker kiraladıklarını biliyorum.Bir diğer konu iseingilizce öğretmenlerinin iyi kazandıklarını.Eğer ingilizce öğretme sertifikaları varsa.
    Yok hocam Hong Kong'tan Türkiye'ye işçi götürün demiştim. Gerçi onun da en az bu kadar zorluğu vardır, benimkisi de fikir işte