Bahsettiğiniz konu eğer Türkiyeden Hong Konga iş gücü getirmekse malesef hocam bu konu okadar zor ki.Urada oturum izni almak için ya evli ,öğrenci veya yeterli seviyede kalifiyeli olmak gerekir (bazen bu bile yetmez ).Aldıkları eğitim yüksek oldugundan dolayı ,bir çok konuda Türkler yetersiz gelmektedir.Fakat şuanda haker kiraladıklarını biliyorum.Bir diğer konu iseingilizce öğretmenlerinin iyi kazandıklarını.Eğer ingilizce öğretme sertifikaları varsa.
Yok hocam Hong Kong'tan Türkiye'ye işçi götürün demiştim. Gerçi onun da en az bu kadar zorluğu vardır, benimkisi de fikir işte