Yaklaşık 2 hafta hong kong da kaldım. Para birimimiz sebebiyle yiyecekler pahalı kalıyor ama pasajlarda aksesuarlar çok çok uygun. Kıyafetler pahalı sizin yerinizde olsam telefon aksesuarları teknolojik ürünlere yönelilrim. Xiaomi saat 250 tl iken türkiyede hkd ile ortama 70 liraya gelmişti. Xs max 256 türkiyede 13k iken orada 6.8K a tutara almıştım.Tabi türkiyede 1.5K vergi ödedim girişte ama olsun gene çok uyguna geldi