hibravez adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
iş gücü? Türkiye'deki işverenlere belli bir komisyonla oradan iş gücü sağlayabilirsiniz hocam. Tabii mevzuat ne olur, kârlı mıdır zararlı mıdır iyice bi araştırmak lazım.
Bahsettiğiniz konu eğer Türkiyeden Hong Kong’a iş gücü getirmekse malesef hocam bu konu okadar zor ki.Urada oturum izni almak için ya evli ,öğrenci veya yeterli seviyede kalifiyeli olmak gerekir (bazen bu bile yetmez ).Aldıkları eğitim yüksek oldugundan dolayı ,bir çok konuda Türkler yetersiz gelmektedir.Fakat şuanda haker kiraladıklarını biliyorum.Bir diğer konu iseingilizce öğretmenlerinin iyi kazandıklarını.Eğer ingilizce öğretme sertifikaları varsa.