Ücretli Maske Var Ücretsiz Maske Yok?
15
●263
- 20-05-2020, 16:50:02Öncelikle şunu söylemek istiyorum hem eczaneye giderek hemde adresime 2 kere 5'er adetten maske geldi.
Sizi anlıyorum çünkü elinize de bir SMS var ve buna istinaden bir beklentiniz var ancak bu karşılanmadı. Şimdi şöyle düşünüyorum ben ve benim çevremde neredeyse herkes bu maskeden yararlandı çok az bir kesime gelmedi onlara biz verdik. Eğer isyanınız buna ise haklısınız.
Ancak şöyle de bir durum var ki haftayı geçmiş olmalı internetten satışı serbest A101 de satıldığını gördüm vs. Maske bulamamak gibi bi durum söz konusu olamaz. Devlet bence bu konuda da güzel bir adım attı bir tavan fiyat belirledi ki bence makul sayılır bu durumda.
Sevgiler - 20-05-2020, 16:50:21Az önce eczaneden geliyorum ücretli maske 1 tlden satılıyor. ÜCretsiz devletigin verdigi maskelerde var hocam eczanelerde karşıyaka çarşı,alaybey çarşıdaki eczanelerde devletin verdikleri var 5 li paketlerde.
Ben paralı olarak aldım.Babama kod gelmedi daha 15 gün oldu. Ama dedigim gibi kod olsa alacaktım vardı yani baya.
Bu arada hatırlatma Metro istasyonlarında beledyenin maskematikleri var.1 kenkart ile haftalık 5 maske alabilirsiniz bilginiz olsun - 20-05-2020, 16:53:16Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.bunu bilmiyordum hocam çok teşekkürler. Karşıyaka tarafı epey uzak kalıyor bize ama Metro (Sanırım İzban da dahil) alabiliyorsak buradan temim edeyim. Tekrar teşekkürler derdime derman oldunuz valla R10+ verdimgencseen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
umarım bir gün Sosyal Devlet kavramını yaşayarak öğrenirsiniz. Sizin deyiminize göre parasını verince maske üretim fabrikası da alabilirizHipek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben gerekli cevabı yukarıda yol gösteren bir üyeden aldım, gereksiz cevap yazmak yerine yardımcı olmaya çalışın derim. İyi forumlar
- 20-05-2020, 17:21:27İzban dahil degil hocam. İzmir metro istasyonları ve karşıyaka vapur iskele bostanlı vapur iskelesinden veriliyor.
hibravez adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 20-05-2020, 17:43:34bilgilendirme için teşekkürler hocam artık bi şekilde alacağız olmadı 50lilik paketlerden alır belli bir kısmını ihtiyacı olana dağıtırımgencseen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yani hocam en yakın eczanenin bulunduğu yerde epi topu 50 ev ya var ya yok burada bile bulunmuyor yukarıda bahsettiğim gibi bu eczaneye 2 haftadır ücretsiz maske gelmiyormuş. Kesinlikle dağıtımda bir sorun olduğunu düşünüyorum yoksa yurtdışına bile yardım ediyoruz maske kıtlığı yokturPsdBul adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben gerekli cevabı yukarıda yol gösteren bir üyeden aldım, gereksiz cevap yazmak yerine yardımcı olmaya çalışın derim. İyi forumlar
