Az önce eczaneden geliyorum ücretli maske 1 tlden satılıyor. ÜCretsiz devletigin verdigi maskelerde var hocam eczanelerde karşıyaka çarşı,alaybey çarşıdaki eczanelerde devletin verdikleri var 5 li paketlerde.
Ben paralı olarak aldım.Babama kod gelmedi daha 15 gün oldu. Ama dedigim gibi kod olsa alacaktım vardı yani baya.
Bu arada hatırlatma Metro istasyonlarında beledyenin maskematikleri var.1 kenkart ile haftalık 5 maske alabilirsiniz bilginiz olsun