Az önce eczaneden geliyorum ücretli maske 1 tlden satılıyor. ÜCretsiz devletigin verdigi maskelerde var hocam eczanelerde karşıyaka çarşı,alaybey çarşıdaki eczanelerde devletin verdikleri var 5 li paketlerde.
Ben paralı olarak aldım.Babama kod gelmedi daha 15 gün oldu. Ama dedigim gibi kod olsa alacaktım vardı yani baya.
Bu arada hatırlatma Metro istasyonlarında beledyenin maskematikleri var.1 kenkart ile haftalık 5 maske alabilirsiniz bilginiz olsun
bunu bilmiyordum hocam çok teşekkürler. Karşıyaka tarafı epey uzak kalıyor bize ama Metro (Sanırım İzban da dahil) alabiliyorsak buradan temim edeyim. Tekrar teşekkürler derdime derman oldunuz valla R10+ verdim
benim önerim var. para ver al ?
umarım bir gün Sosyal Devlet kavramını yaşayarak öğrenirsiniz. Sizin deyiminize göre parasını verince maske üretim fabrikası da alabiliriz

Ben gerekli cevabı yukarıda yol gösteren bir üyeden aldım, gereksiz cevap yazmak yerine yardımcı olmaya çalışın derim. İyi forumlar