Öncelikle şunu söylemek istiyorum hem eczaneye giderek hemde adresime 2 kere 5'er adetten maske geldi.

Sizi anlıyorum çünkü elinize de bir SMS var ve buna istinaden bir beklentiniz var ancak bu karşılanmadı. Şimdi şöyle düşünüyorum ben ve benim çevremde neredeyse herkes bu maskeden yararlandı çok az bir kesime gelmedi onlara biz verdik. Eğer isyanınız buna ise haklısınız.

Ancak şöyle de bir durum var ki haftayı geçmiş olmalı internetten satışı serbest A101 de satıldığını gördüm vs. Maske bulamamak gibi bi durum söz konusu olamaz. Devlet bence bu konuda da güzel bir adım attı bir tavan fiyat belirledi ki bence makul sayılır bu durumda.

Sevgiler