• 11-05-2020, 02:04:41
    #10
    Şuana kadar baktığım tüm şikayet konuları eski kullanıcılar arasında. Bunla üyeliklerin açılmasının bir bağı olabilir mi ?
  • 11-05-2020, 02:05:27
    #11
    PayPal + Wise + Revolut
    Herkes bir şekilde yeni olarak başlıyor kimseye üye olur olmaz 5 yıllık profil verilmiyor ticaret yaparken kişinin bunu bilerek yapması önemli tabi ki bazı arkadaşlar yeni üyeler ile ticaret yapmaz bazılarını belli bi ticari puanı olmayan ile o yüzden siz dikkatli olduktan sonra yeni eski cok da önemli değil
  • 11-05-2020, 02:05:40
    #12
    Üyeliği durduruldu
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    üyelik açılsa ne olur r10 yönetimi tüm bilgileri alıyor bildiğim kadarıyla şikayet konuları arttı evet ama çözümü basit ver mahkemeye sürüm sürüm sürünsün 100-200 lira için nitelikli dolandırıcılıktan yatmak isteyen buyursun
    30 yıl uğraşmak istersen tabii verebilirsin. Dolandırıcılar cezalar ağır olmadığı için çok zaten.
  • 11-05-2020, 02:05:49
    #13
    bir iş aldım ön ödeme almadık yeni oldugu halde sorun yok ufak bir mebla dedik adam ben işi bitirmeme 1 gün kala banlanmış işi ertesi gün demo sundum bekle allah bekle 10 gün bekledik zorla ödeme aldık artık güven kalmadı yeni üyeler artık kusura bakmasın güvenmem bundan sonra ticaret yapacak olanda reflerim ve ticaretime baksın öyle iş versin TAM YERİNDE KONU OLMUŞ tşkler.
  • 11-05-2020, 02:07:11
    #14
    Üyeliği durduruldu
    Form üye almak için açılmış bir site üye alması gerekli ama bazıları hadini aşıp facebook gruplarında ek gruplarında vs davet kodu satılmakta biz ss alınca direk naz yapıp bağış yapacaktım diyor . Ben satanları veya trade toplananları gördüğüm gibi şikayet acarım babamın oğlu bile olsa
  • 11-05-2020, 02:07:13
    #15
    Üyeliği durduruldu
    Aslen 13 seneden fazla yıldır üyeyim buraya. Forum sanırım 15 yıllık. Forumun her halini görmüşümdür. Eski forumu çok özlüyoruz. Çok kaliteli arkadaşlar vardı. Paylaşım ortamı çok güzeldi. Sonra forum bir içine kapandı. Üye olmak bir kalenin duvarlarını aşmaktan daha zor bir hâl aldı. Durum böyle olunca giden arkadaşların yeri dolmadı.

    O yüzdendir ki dostlarım yeni üyeler şöyle, böyle diye yakınmayı bir kenara bırakalım. Evet daha çok insan eşittir daha çok şikayettir ama aynı zamanda daha çok bilgidir, paylaşımdır, iştir, ticarettir. O yüzden biraz hoşgörü

    Not: Eski hesabım yönetici arkadaşların bilgisi dahilinde banlatıp yeni bir profil açtım. Multi üyelik diye üzerime gelmeyin
  • 11-05-2020, 02:07:19
    #16
    WebKtl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    30 yıl uğraşmak istersen tabii verebilirsin. Dolandırıcılar cezalar ağır olmadığı için çok zaten.

    yeni başımdan geçti 2000 TL için antalyada yaşayan bir üni öğrencisi hayatını yaktı şuan davası sonuçlandı 21 seneyle yargılandı 14 sene aldı bu işler sağlam avukata bakar mahkemede 30 yıl değil 4 ay sürdü.
    • jokerim
    jokerim bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 11-05-2020, 02:07:58
    #17
    elbistanli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bir iş aldım ön ödeme almadık yeni oldugu halde sorun yok ufak bir mebla dedik adam ben işi bitirmeme 1 gün kala banlanmış işi ertesi gün demo sundum bekle allah bekle 10 gün bekledik zorla ödeme aldık artık güven kalmadı yeni üyeler artık kusura bakmasın güvenmem bundan sonra ticaret yapacak olanda reflerim ve ticaretime baksın öyle iş versin TAM YERİNDE KONU OLMUŞ tşkler.
    Yani çalıntı hesap falan satmak ne biliyim dolandırmayı zaten geçtim de hırsızlıktan farkı Olmadığını anlamıyorlar galiba
  • 11-05-2020, 02:08:54
    #18
    Üyeliği durduruldu
    Kişiye normal mesaj ve random mesaj ile teyit ettiriyorum