• 11-05-2020, 02:01:29
    #1
    Arkadaşlar son zamanlarda şikayet konuları arttı ve bu konular r10 a üyeliklerin açılmasıyla alakalı olabilir mi ? Sanki bana öyle geldi yeni üyelerle ticaret yapmaktan korkar olduk.
  • 11-05-2020, 02:01:59
    #2
    İnsanlar da iyi niyetini kaybetmiş hocam. ☺️🤔
  • 11-05-2020, 02:02:50
    #3
    Üyeliği durduruldu
    kimi yiğitliğiyle anılır kimi itliğiyle hocam
  • 11-05-2020, 02:03:28
    #4
    Forumu canlı tutmak için üye alımı şart, dikkat etmesi gerekenler bizleriz...
  • 11-05-2020, 02:03:46
    #5
    Hocam birine iş verirken korkar olduk. Hatta sözüm meclisten dışarı biri bizden hizmet alırken soruyor haliyle herşeyi. Sonra sanırım korkup gidiyor. Müşteriyede hak verir olduk. Bizde sürekli stresli hale geldik. Hepimizin hakkında hayırlısı
  • 11-05-2020, 02:03:56
    #6
    Benim fark ettiğim başka bişey ise yeni üyelerin çoğu çok hızlı ticaret yapıyor.30 günlük adamda 30-40 ticaret var.Çok ilginç ben ilk kayıt olduğumda ortama alışmam 1-2 ay sürdü.
  • 11-05-2020, 02:03:57
    #7
    3 kere düşünmek lazım ticaret yaparken
  • 11-05-2020, 02:03:59
    #8
    Özellikle çalıntı Instagram hesabı satanlar çok fazla arttı. Reportluyoruz ama çok geç müdahale ediliyor konulara.
  • 11-05-2020, 02:04:09
    #9
    üyelik açılsa ne olur r10 yönetimi tüm bilgileri alıyor bildiğim kadarıyla şikayet konuları arttı evet ama çözümü basit ver mahkemeye sürüm sürüm sürünsün 100-200 lira için nitelikli dolandırıcılıktan yatmak isteyen buyursun