üyelik açılsa ne olur r10 yönetimi tüm bilgileri alıyor bildiğim kadarıyla şikayet konuları arttı evet ama çözümü basit ver mahkemeye sürüm sürüm sürünsün 100-200 lira için nitelikli dolandırıcılıktan yatmak isteyen buyursun