Aslen 13 seneden fazla yıldır üyeyim buraya. Forum sanırım 15 yıllık. Forumun her halini görmüşümdür. Eski forumu çok özlüyoruz. Çok kaliteli arkadaşlar vardı. Paylaşım ortamı çok güzeldi. Sonra forum bir içine kapandı. Üye olmak bir kalenin duvarlarını aşmaktan daha zor bir hâl aldı. Durum böyle olunca giden arkadaşların yeri dolmadı.

O yüzdendir ki dostlarım yeni üyeler şöyle, böyle diye yakınmayı bir kenara bırakalım. Evet daha çok insan eşittir daha çok şikayettir ama aynı zamanda daha çok bilgidir, paylaşımdır, iştir, ticarettir. O yüzden biraz hoşgörü

Not: Eski hesabım yönetici arkadaşların bilgisi dahilinde banlatıp yeni bir profil açtım. Multi üyelik diye üzerime gelmeyin