üyelik açılsa ne olur r10 yönetimi tüm bilgileri alıyor bildiğim kadarıyla şikayet konuları arttı evet ama çözümü basit ver mahkemeye sürüm sürüm sürünsün

100-200 lira için nitelikli dolandırıcılıktan yatmak isteyen buyursun
30 yıl uğraşmak istersen tabii verebilirsin. Dolandırıcılar cezalar ağır olmadığı için çok zaten.