Hocam daha önce bir izolasyon firmasına teklif dosyası hazırlamıştım Word üzerinden. İşinize yarar mı bilmiyorum, gönderebilirim isterseniz. Güzel bi çalışma olmuştu.
İsteyen arkadaşlara gönderildi eğer işe yarayacağını düşünüyorsanız size zahmet başka talep gelmesi halinde diğer arkadaşlara da iletirseniz sevinirim . İyi forumlar
Hocam bizde rica edelim adettendir , elinize sağlık her zamanki bilgi yardımseverliğiniz ön planda maşallah 🧿
Aklıma şöyle bir fikir geldi, bilmiyorum forum kurallarına aykırımı ama aykırıysa silebilirim.. Görüyorum ki çoğumuzun ihtiyacı var. Forumda bir grafiker ile anlaşsak bize güzel bir tasarım yapsa ve biz ortaklaşa ona parasını versek ve hepimiz kullansak nasıl olur ? @Lifent; @yazilimdestegi; @tasarimhizmet; @emirozturks; @ArGeVis; @Hodari; @prostream41; @DijitalFikir;
Aklıma şöyle bir fikir geldi, bilmiyorum forum kurallarına aykırımı ama aykırıysa silebilirim.. Görüyorum ki çoğumuzun ihtiyacı var. Forumda bir grafiker ile anlaşsak bize güzel bir tasarım yapsa ve biz ortaklaşa ona parasını versek ve hepimiz kullansak nasıl olur ? @Lifent; @yazilimdestegi; @tasarimhizmet; @emirozturks; @ArGeVis; @Hodari; @prostream41; @DijitalFikir;
Arkadaşlar kusura bakmayın, yoğunum biraz. Akşam atarım linkini buraya.
Aklıma şöyle bir fikir geldi, bilmiyorum forum kurallarına aykırımı ama aykırıysa silebilirim.. Görüyorum ki çoğumuzun ihtiyacı var. Forumda bir grafiker ile anlaşsak bize güzel bir tasarım yapsa ve biz ortaklaşa ona parasını versek ve hepimiz kullansak nasıl olur ? @Lifent; @yazilimdestegi; @tasarimhizmet; @emirozturks; @ArGeVis; @Hodari; @prostream41; @DijitalFikir;
Aklıma şöyle bir fikir geldi, bilmiyorum forum kurallarına aykırımı ama aykırıysa silebilirim.. Görüyorum ki çoğumuzun ihtiyacı var. Forumda bir grafiker ile anlaşsak bize güzel bir tasarım yapsa ve biz ortaklaşa ona parasını versek ve hepimiz kullansak nasıl olur ? @Lifent; @yazilimdestegi; @tasarimhizmet; @emirozturks; @ArGeVis; @Hodari; @prostream41; @DijitalFikir;