trendbayi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam bizde rica edelim adettendir , elinize sağlık her zamanki bilgi yardımseverliğiniz ön planda maşallah 🧿
Aklıma şöyle bir fikir geldi, bilmiyorum forum kurallarına aykırımı ama aykırıysa silebilirim.. Görüyorum ki çoğumuzun ihtiyacı var. Forumda bir grafiker ile anlaşsak bize güzel bir tasarım yapsa ve biz ortaklaşa ona parasını versek ve hepimiz kullansak nasıl olur ?
@Lifent; @yazilimdestegi; @tasarimhizmet; @emirozturks; @ArGeVis; @Hodari; @prostream41; @DijitalFikir;