chtkr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aklıma şöyle bir fikir geldi, bilmiyorum forum kurallarına aykırımı ama aykırıysa silebilirim.. Görüyorum ki çoğumuzun ihtiyacı var. Forumda bir grafiker ile anlaşsak bize güzel bir tasarım yapsa ve biz ortaklaşa ona parasını versek ve hepimiz kullansak nasıl olur ?
@Lifent; @yazilimdestegi; @tasarimhizmet; @emirozturks; @ArGeVis; @Hodari; @prostream41; @DijitalFikir;
Olabilir aslında