chtkr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Zahmet olmazsa iletir misiniz ? Çok sevinirim..




Hocam zahmet olmazsa iletir misiniz ? Hatta mümkünse bir indirme linki ile herkesin indirmesine olanak sağlayabilirseniz şahane olur..
Hodari adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bende rica edebilir miyim?
chtkr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aklıma şöyle bir fikir geldi, bilmiyorum forum kurallarına aykırımı ama aykırıysa silebilirim.. Görüyorum ki çoğumuzun ihtiyacı var. Forumda bir grafiker ile anlaşsak bize güzel bir tasarım yapsa ve biz ortaklaşa ona parasını versek ve hepimiz kullansak nasıl olur ?
@Lifent; @yazilimdestegi; @tasarimhizmet; @emirozturks; @ArGeVis; @Hodari; @prostream41; @DijitalFikir;
Arkadaşlar kusura bakmayın, yoğunum biraz. Akşam atarım linkini buraya.