• 04-05-2020, 00:26:35
    #1
    Merhaba abiler yaşım 25 16 yaşımda okulu bırakıp ailemle biraz takıştım. Bugün geldiğim nokta ise bilişim vadisinde siber güvenlik ve yazılım projeleri yöneten ve ayrıca bir ilaç şirketim var bunların tamamını ailemden 5 kuruş destek almadan yaptım. Arkadaşlarım babalarından 20 tl harçlık alırken ben 18 yaşımda gidip sıfır bmw aldım. Ama çok farklı sıkıntılar çıktı artık. Bu korku yani evlenemeyeceğim korkusu bende 23 yaşımdan sonra başladı çünkü yalnızlıktan keyif almaya, hayatıma bir insan almaya çalıştığımda sanki mükemmelmişim gibi sadece eksiklerini görmeye başladığımda fark ettim. aşktan gözüm dönüp evleneceğim demişliğim olsa da 3 ay sonra bu etki geçti bende . karakterim gereği hayata aşk dolu gözlerle bakamıyorum,kolay gelmiyor evlilik. ya bir gün sıkılırsam ya yalnız kalamazsam diye korkuyorum. önümde mutsuz evliliğin örneği de çok mutlu evliliğinde. keşke toplumun dayattığı şeyleri yapmak zorunda kalmadan yaşayabilseydim. içimde sıkışıp kalmış iki insan var biri toplum baskısından dolayı evlen diyor biri de daha gençsin hayallerin vardı gerçekleştirmen gereken diyor. diyor da diyor.
  • 04-05-2020, 00:28:05
    #2
    Yalnızlığa yani huzura alıştıysan işin zor bende huzura alıştım. kafam ütülenmiyor dilediğimi yapıyorum
  • 04-05-2020, 00:28:22
    #3
    Daha gençsin hocam erken korkmaya başladın
  • 04-05-2020, 00:28:31
    #4
    Bu ülkede yaşayamama korkusu var bende yazını okudum daha çok rahatladım hocam teşekkür ederim sağol
  • 04-05-2020, 00:28:35
    #5
    Google 1. Sayfa Garantili
    Yaşım 30 oldu, aileye bakmaktan kendime yatırım yapamaz oldum. Sonuç olarak bekarım da... Daha önünde çok yol var
  • 04-05-2020, 00:29:04
    #6
    Evli biri olarak yazıyorum, aslında evli olmam birşeyi değiştirmiyor tamamen mantık üzerine yazacağım (Evliliğimden çok mutlu, iyi ki evlenmişim diyen biriyim), bu kadar şeyi başarmış isen toplum baskısını yenmelisin ve nasıl mutlu isen öyle yaşamalısın.
  • 04-05-2020, 00:29:16
    #7
    Evliler yorum yapsın
  • 04-05-2020, 00:29:36
    #8
    Evimin direği ol ne demek sıfır bmw falan
    Hocam şaka bir yana da biraz daha vaktin var kafayı çok yorarsan daha çok korkacaksın gelişi-güzel devam
  • 04-05-2020, 00:29:47
    #9
    2 senede o yaşta bu kadar yüksek meblağı bulman evlenmeyeceğimin önüne geçiyor, bilin istedim
    • N0S
    • tatil90
    N0S ve tatil90 bunu beğendi.
    2 kişi bunu beğendi.